We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen en de ervaring op social media platformen te verbeteren zodat je daar bijvoorbeeld eenvoudig zaken kunt delen. En maken het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies en zal er geen sprake zijn van gepersonaliseerde content.

Winter Sale: 100,- korting per boeking met code WSLH24
Bewaren

Bamburi Beach

hotel TUI classificatie
  • Kenia
  • Kust
  • Bamburi Beach
Bekijk op kaart
7,7
40 beoordelingen
Bamburi Beach KASSAKORTING
Ma 3 mrt 2025
9 dagen (7 nachten)
Vanaf Amsterdam
All Inclusive
Transfer
1419,- per persoon
Alle prijzen
Alle verplichte kosten inbegrepen!
Bewaren Delen

Geen tijd voor verveling

Van de swingende barman bij de zwembadbar tot de vriendelijke goedlachse receptioniste, alles klopt bij het all inclusive Bamburi Beach Resort in Kenia. Hier kom je thuis, home away from home. Lekker lang uitslapen in de typische Moorse kamer met kleurrijke details of actief met het animatieteam rond het zwembad. Er is altijd iets te doen. Maak een lange wandeling langs het strand van Bamburi Beach, ga lekker een beetje snorkelen of (leer) duiken in die rustige blauwe zee. Bij dit all inclusive hotel is het enige waar je deze vakantie je portemonnee voor hoeft te trekken de Keniaanse souvenirs.

Faciliteiten
  • Gratis wifi in openbare ruimte
  • Gratis wifi op de kamer
  • Receptie
  • Tegen betaling
    • Roomservice (24 uur)
    • Winkeltje(s)
    • Wasservice
Restaurants/Bars
Zwembaden
Sport & Activiteiten
Entertainment
Voor de kinderen
Tip
Overige informatie
Verzorging
Belangrijke informatie
Ligging
  • Eenvoudige All Inclusive
  • De gezelligheid van Bamburi
  • Persoonlijk en kleinschalig
  • Direct aan de Indische Oceaan
  • Een verrassende Moorse stijl
  • Een paar stappen naar het strand
Reisleiding op locatie
Bekijk op kaart

All Inclusive

Eten

ontbijt (07:00-10:00 uur), lunch (12:30-14:30 uur), high tea (16:00-17:30 uur), snacks (10:00-17:30 uur), diner in buffetvorm (19:30-22:00 uur), à-la-cartediner mogelijk (reserveren verplicht), 20% korting bij de Fisherman's Cave specialiteiten restaurant

Drinken

koffie en thee, mineraalwater, frisdranken, bier, wijn, lokale alcoholische drankjes en alcoholische cocktails (10:00-23:30 uur)

Sport & Ontspanning

squash, beachvolleybal, strandvoetbal, fitness, aerobics, gymnastiek, tafeltennis, biljart, animatie overdag (gesproken talen: Engels), shows (gesproken talen: Engels), livemuziek

Kamers

De beschikbaarheid van de getoonde kamers is afhankelijk van je reisgezelschap en de gewenste vertrekdatum. De afbeeldingen geven een indicatie van het kamertype, naast de inrichting kan ook het uitzicht afwijken.

2-persoonskamer, 1-4 pers
  • gelegen in het hoofdgebouw
  • ca. 34 m² (kan verschillen per kamer), airco, telefoon, gratis wifi, tv en gratis kluisje
  • koelkast en koffie- & theezetfaciliteiten
  • badkamer met haardroger en toilet
  • kamer met 2 eenpersoonsbedden of 1 Queensize bed
  • type bed kan per kamer verschillend zijn
  • balkon of terras met zitje
3-persoonskamer, Familie, 3-4 pers
3-persoonskamer, Familie, 3-4 pers
  • gelegen in het hoofdgebouw
  • airco, telefoon, gratis wifi, tv en kluisje (tegen betaling)
  • koelkast en koffie- & theezetfaciliteiten
  • douche, haardroger en toilet
  • balkon of terras met zitje
  • Eén grotere kamer waar je met 3 volwassenen of 2 volwassenen en 2 kinderen kunt verblijven.
Foto & video (8)
Beoordelingen (TUI-gasten)
7,7
40 TUI klantbeoordelingen
Waardering
  • Uitstekend 20
  • Heel goed 10
  • Gemiddeld 5
  • Matig 4
  • Vreselijk 1
Scores
  • Kamer7,7
  • Ligging7,7
  • Eten en drinken7,9
  • All Inclusive10
  • Hygiëne8,2
Bekijk alle scores
72% van de TUI-gasten raadt deze accommodatie aan
Getoond(1 - 5) van 40
10
Met partner mei 2024
“Heerlijke vakantie in Kenia Bamburi Beach”

Bamburi Beach is een kleinschalig hotel met super vriendelijk personeel niks is te veel, bediening ook gewoon aan het strand en zwembad. De kamers zijn eenvoudig maar schoon, de douche kan wel een opknapbeurt gebruiken veel kalk op de kranen en de douche of gloeiend heet of steenkoud mengen was moeilijk De overstap op Nairobi airport was erg onduidelijk we moesten bij navraag de parkeerplaats over...

Bamburi Beach is een kleinschalig hotel met super vriendelijk personeel niks is te veel, bediening ook gewoon aan het strand en zwembad. De kamers zijn eenvoudig maar schoon, de douche kan wel een opknapbeurt gebruiken veel kalk op de kranen en de douche of gloeiend heet of steenkoud mengen was moeilijk De overstap op Nairobi airport was erg onduidelijk we moesten bij navraag de parkeerplaats oversteken dat was door Tui niet goed gecommuniceerd. Verder een top vakantie gehad met een prachtige Safari bij Tui geboekt en door Polmans uitgevoerd

Lees meer
  • Kamer 9
  • Hygiëne 10
  • Ligging 9
  • Respect voor mens en natuur 9
  • Eten en drinken 9
  • Entertainment dag programma 9
  • Wifi 10
  • Het hotel 10
  • Zwembad 10
  • Jouw totale vakantie 10
  • Personeel en service 10
Verbergen
9
maart 2024
“Super vakantie”

Gezellig, niet te groot, beetje gedateerde kamer maar goed bed, kraan/ douche water is zout. Vriendelijk behulpzaam personeel, heerlijk en gevarieerd eten, leuke entertaining. Alles bij elkaar een top hotel voor een ontspannen vakantie

Gezellig, niet te groot, beetje gedateerde kamer maar goed bed, kraan/ douche water is zout. Vriendelijk behulpzaam personeel, heerlijk en gevarieerd eten, leuke entertaining. Alles bij elkaar een top hotel voor een ontspannen vakantie

Lees meer
  • Kamer 9
  • Hygiëne 9
  • Ligging 7
  • Respect voor mens en natuur 8
  • Eten en drinken 10
  • Entertainment avond programma 9
  • Wifi 10
  • Entertainment dag programma 9
  • Zwembad 9
  • Het hotel 9
  • Personeel en service 10
  • Jouw totale vakantie 9
Verbergen
8
Alleen maart 2024
“Ga niet in april.”

Lief zorgzaam personeel van het hotel,alleen het animatieteam zijn jonge mensen die 's avonds de muziek zo hard zetten dat je niet fatsoenlijk in het restaurant met elkaar een normaal gesprek kunt voeren. Je moet zowat schreeuwen. En WiFi is waardeloos weinig bereik en instabiel.En in april geregeld regenbuien omdat dan het regenseizoen begint.

Lief zorgzaam personeel van het hotel,alleen het animatieteam zijn jonge mensen die 's avonds de muziek zo hard zetten dat je niet fatsoenlijk in het restaurant met elkaar een normaal gesprek kunt voeren. Je moet zowat schreeuwen. En WiFi is waardeloos weinig bereik en instabiel.En in april geregeld regenbuien omdat dan het regenseizoen begint.

Lees meer
  • Kamer 8
  • Respect voor mens en natuur 8
  • Ligging 8
  • Entertainment avond programma 1
  • Eten en drinken 8
  • Entertainment dag programma 2
  • Wifi 2
  • Het hotel 8
  • Personeel en service 9
  • Jouw totale vakantie 3
  • Hygiëne 8
Verbergen
6
maart 2024
“2 dames”

Veel te druk en de muziek bij het diner was heel erg constant boem boem en de boxen kei hard aan!!Ze passen de muziek niet aan je heb ergernissen bij het eten door de muziek !!

Veel te druk en de muziek bij het diner was heel erg constant boem boem en de boxen kei hard aan!!Ze passen de muziek niet aan je heb ergernissen bij het eten door de muziek !!

Lees meer
  • Kamer 6
  • Hygiëne 6
  • Ligging 6
  • Respect voor mens en natuur 7
  • Eten en drinken 6
  • Entertainment avond programma 7
  • Wifi 3
  • Entertainment dag programma 6
  • Zwembad 7
  • Het hotel 6
  • Personeel en service 7
Verbergen
0
maart 2024
“Teleurstellende ervaring met TUI tijdens vakantie in Kenia”

Naar aanleiding van mijn recente vakantie geboekt via TUI, voel ik de noodzaak om mijn teleurstelling te uiten over hoe deze vakantie is verlopen. Vroeger associeerde ik TUI met kwaliteit en een foutloze organisatie, maar het lijkt erop dat deze reputatie enigszins is verbleekt.
Het was duidelijk dat de gebruikelijke aandacht voor detail en klantenservice, waarvan ik dacht dat ze kenmerkend w...

Naar aanleiding van mijn recente vakantie geboekt via TUI, voel ik de noodzaak om mijn teleurstelling te uiten over hoe deze vakantie is verlopen. Vroeger associeerde ik TUI met kwaliteit en een foutloze organisatie, maar het lijkt erop dat deze reputatie enigszins is verbleekt.
Het was duidelijk dat de gebruikelijke aandacht voor detail en klantenservice, waarvan ik dacht dat ze kenmerkend waren voor TUI, deze keer aanzienlijk tekortschoten. Ik had verwacht dat alles vlekkeloos zou verlopen, maar helaas was dit niet het geval. De organisatie leek overal net iets minder scherp dan wat ik gewend was.
Ik hoop dat TUI deze feedback ter harte neemt en werkt aan het herstellen van de kwaliteitsnormen die ik en vele andere klanten verwachten.
Het was bijzonder frustrerend dat de link die ik ontving enkel toegang gaf tot TUI Fly, zonder duidelijke informatie over de specifieke vlucht naar Kenia. Hierdoor was ik genoodzaakt zelf uit te zoeken welke vlucht ik moest hebben en hoe ik bij deze de vliegtuigstoelen kon boeken. Bovendien was het proces om vliegtuigstoelen te reserveren allesbehalve duidelijk, wat de voorbereiding van mijn reis onnodig ingewikkeld maakte.
Eenmaal aangekomen in Nairobi, werden we geconfronteerd met een nog grotere uitdaging toen onze koffers niet verschenen op de aangewezen bagageband. Er was geen vertegenwoordiger van TUI zichtbaar om assistentie of informatie te bieden, wat resulteerde in aanzienlijke verwarring en paniek onder meerdere passagiers, waaronder wijzelf.
Na een lange en stressvolle zoektocht, en met nauwelijks tijd over, vonden we eindelijk iemand die ons kon vertellen waar we onze koffers konden ophalen. Dit leidde tot een haastige en hectische sprint naar onze volgende vlucht. Dergelijke ervaringen hebben een grote impact op wat een ontspannende vakantie had moeten zijn.
Ik wil wel een positief punt benoemen: de organisatie op de luchthaven van Mombasa was goed geregeld. Ook de transfer terug naar de luchthaven was heel goed georganiseerd.
Bij aankomst in het hotel werden wij geconfronteerd met diverse problemen die niet alleen onverwacht waren, maar ook niet in lijn met de door TUI beloofde kwaliteit en comfort.
Hoewel de aankomst op de luchthaven van Mombasa soepel verliep, werd deze positieve ervaring helaas niet voortgezet bij onze accommodatie, geboekt via TUI. Bij aankomst in het hotel stonden we voor meerdere teleurstellingen die onze vakantiestemming aanzienlijk hebben beïnvloed.
Ten eerste, de kamer die als een "grote kamer van 34m²" werd geadverteerd, was in werkelijkheid nog geen 20m² groot, inclusief de badkamer. Deze aanzienlijke discrepantie tussen de beloofde en de daadwerkelijke grootte van de kamer was een onaangename verrassing.
Daarnaast was de staat van de badkamer volstrekt onacceptabel. Het bad was niet alleen smerig, maar ook praktisch onbruikbaar door de slordige en grove herstelwerkzaamheden die blijkbaar recent waren uitgevoerd. Dit is niet het niveau van kwaliteit en comfort dat we verwachtten bij een boeking via TUI, een naam die we associeerden met vertrouwen en betrouwbaarheid.
Helaas moet ik mijn teleurstelling verder uiten over de aanhoudende problemen die we ondervonden tijdens ons verblijf in het door TUI geboekte hotel. Ondanks onze pogingen om de situatie te verbeteren door om een andere kamer te vragen, bleef de situatie verre van bevredigend.
De aangeboden alternatieve kamer was niet veel beter dan de eerste. We werden geïnformeerd dat er geen betere kamers beschikbaar waren, wat ons zowel verbaasde als teleurstelde, gezien de reputatie van TUI. Deze kamer was eveneens aanzienlijk kleiner dan de beloofde afmetingen die bij de boeking waren vermeld. Bovendien was de airconditioning in deze kamer zo luidruchtig dat het leek alsof er een brandstof aangedreven gra

Lees meer
  • Ligging 8
  • Personeel en service 8
  • Eten en drinken 8
  • Respect voor mens en natuur 8
  • Wifi 3
  • Entertainment avond programma 1
  • Zwembad 5
  • Entertainment dag programma 5
Verbergen
Getoond(1 - 5) van 40
Prijzen & boeken

Bamburi Beach

hotel TUI classificatie
  • Kenia
  • Kust
  • Bamburi Beach

Wil je eerder vertrekken dan 4 november? Bekijk de prijzen

Reisgezelschap

2 volwassenen Wijzig