Het is een prettig hotel, fijne kamer. We hadden de zee zicht kamer die een heel groot balkon heeft waarop je kunt zonnen met een ligbed. Prachtig uitzicht. Heel vriendelijk personeel en ook erg behulpzaam. Top hotel
Het is een prettig hotel, fijne kamer. We hadden de zee zicht kamer die een heel groot balkon heeft waarop je kunt zonnen met een ligbed. Prachtig uitzicht. Heel vriendelijk personeel en ook erg behulpzaam. Top hotel
Het hotel 10
Hygiëne 10
Jouw totale vakantie 8
Personeel en service 10
Eten en drinken 10
10
ZitaAlleenseptember 2023
“Minpunt betr. de ligging van de kamer”
Heb een prettig verblijf gehad, alleen mijn kamer was direct boven de fitness room waar ze om 07.30 al begonnen met sporten met de nodige herrie(muziek, schreeuwen), dat viel wel een beetje tegen, ik heb oordopjes in gedaan dus toen ging het wel.
Heb een prettig verblijf gehad, alleen mijn kamer was direct boven de fitness room waar ze om 07.30 al begonnen met sporten met de nodige herrie(muziek, schreeuwen), dat viel wel een beetje tegen, ik heb oordopjes in gedaan dus toen ging het wel.
Het hotel 10
Hygiëne 8
Jouw totale vakantie 10
Personeel en service 8
Eten en drinken 8
10
MireilleAlleenjuni 2023
“Rustig en prettig hotel op een mooi gelegen locatie”
Rustig hotel met prachtig uitzicht op zee. Dichtbij een mooie en interessante stad. Vriendelijk personeel, ontbijt en avondeten erg goed.
Rustig hotel met prachtig uitzicht op zee. Dichtbij een mooie en interessante stad. Vriendelijk personeel, ontbijt en avondeten erg goed.
Het hotel 10
Hygiëne 10
Jouw totale vakantie 10
Personeel en service 10
Eten en drinken 10
6
Leuk voor 1 nachtMet partnerjuni 2023
“Klap in je gezicht”
Ze zeiden geen boeking te hebben ontvangen van Tui Receptionist vertelde dat Tui nooit betaald je nooit moet boeken bij Tui(….) Kregen uit coulance een kamer in eerste instantie voor 3 dagen mochten er uiteindelijk blijven tot eind vakantie Duidelijk mindere kamer, voelden ons echt gedoogd..
Zwembad moest je kaartje voor regelen per dag ivm niet te veel mensen tegelijk i...
Ze zeiden geen boeking te hebben ontvangen van Tui Receptionist vertelde dat Tui nooit betaald je nooit moet boeken bij Tui(….) Kregen uit coulance een kamer in eerste instantie voor 3 dagen mochten er uiteindelijk blijven tot eind vakantie Duidelijk mindere kamer, voelden ons echt gedoogd..
Zwembad moest je kaartje voor regelen per dag ivm niet te veel mensen tegelijk in het badje
Foto strand online een grote giller
Heb het hele verhaal ook verteld aan medewerkers Tui die ons belde hoe het was geweest (Tui Nieuwerkerk aan den IJssel)