100% van de TUI-gasten raadt deze accommodatie aan
Getoond(1 - 3) van 3
10
Anoniemoktober 2023
“Top hotel”
Het is een prettig hotel, fijne kamer. We hadden de zee zicht kamer die een heel groot balkon heeft waarop je kunt zonnen met een ligbed. Prachtig uitzicht. Heel vriendelijk personeel en ook erg behulpzaam. Top hotel
Het is een prettig hotel, fijne kamer. We hadden de zee zicht kamer die een heel groot balkon heeft waarop je kunt zonnen met een ligbed. Prachtig uitzicht. Heel vriendelijk personeel en ook erg behulpzaam. Top hotel
Het hotel 10
Hygiëne 10
Jouw totale vakantie 8
Personeel en service 10
Eten en drinken 10
10
ZitaAlleenseptember 2023
“Minpunt betr. de ligging van de kamer”
Heb een prettig verblijf gehad, alleen mijn kamer was direct boven de fitness room waar ze om 07.30 al begonnen met sporten met de nodige herrie(muziek, schreeuwen), dat viel wel een beetje tegen, ik heb oordopjes in gedaan dus toen ging het wel.
Heb een prettig verblijf gehad, alleen mijn kamer was direct boven de fitness room waar ze om 07.30 al begonnen met sporten met de nodige herrie(muziek, schreeuwen), dat viel wel een beetje tegen, ik heb oordopjes in gedaan dus toen ging het wel.
Het hotel 10
Hygiëne 8
Jouw totale vakantie 10
Personeel en service 8
Eten en drinken 8
10
MireilleAlleenjuni 2023
“Rustig en prettig hotel op een mooi gelegen locatie”
Rustig hotel met prachtig uitzicht op zee. Dichtbij een mooie en interessante stad. Vriendelijk personeel, ontbijt en avondeten erg goed.
Rustig hotel met prachtig uitzicht op zee. Dichtbij een mooie en interessante stad. Vriendelijk personeel, ontbijt en avondeten erg goed.