We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies en zal er geen sprake zijn van gepersonaliseerde content.

Repatriëringsgarantie

We willen dat je ontspannen op vakantie kan met TUI, daarom garanderen we je bij TUI de nodige bijstand in geval van een calamiteit en voorzien repatriëring indien dit noodzakelijk blijkt.

Samen uit, samen thuis

Of het nu gaat om een natuurramp, een calamiteit of een negatief reisadvies voor niet essentiële reizen op je bestemming, dan ben je er van verzekerd dat TUI jou en je reisgezelschap weer veilig naar huis brengt. 

Meer hierover lees je in de algemene reisvoorwaarden

Dit zijn de mogelijkheden

  • TUI brengt je veilig thuis
  • Inbegrepen bij je TUI vakantie
  • Geldig voor het hele reisgezelschap

Veelgestelde vragen

Wat houdt de repatriëringsgarantie precies in? 
Wanneer er een natuurramp of andere calamiteit voordoet op je vakantiebestemming brengt TUI jou en je reisgezelschap veilig terug naar huis. Dit zonder extra kosten, gewoon, omdat jouw veiligheid voorop staat. 

Hoe werkt de repatriëringsgarantie? Wanneer word ik gerepatrieerd? 
Je wordt via ons lokale agentschap of via de TUI reisleiding op de hoogte gebracht van de maatregelen die TUI neemt wanneer er een natuurramp of andere calamiteit voordoet op je vakantiebestemming, brengt TUI je veilig terug naar huis. 

Is de repatriëring steeds gegarandeerd? 
We monitoren de situatie op de bestemming voortdurend en zijn in contact met lokale verantwoordelijke instanties, indien je een TUI vakantie boekt, inclusief vervoer en verblijf, kan je, indien nodig gerepatrieerd worden. 

Hoe weet ik dat er een repatriëring gaat plaatsvinden? 
Je wordt via ons lokale agentschap of via de TUI reisleiding op de hoogte gebracht van de maatregelen die TUI neemt om je de nodige bijstand te verlenen en (indien nodig) te voorzien van repatriëring. Daarnaast zal TUI je informeren via je opgegeven mobiele telefoonnummer en e-mailadres. Belangrijk dus om deze gegevens correct te vermelden in je boeking.