TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen en de ervaring op social media platformen te verbeteren zodat je daar bijvoorbeeld eenvoudig zaken kunt delen. En maken het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen.
Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken op onze cookies pagina. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel noodzakelijke technische, functionele en beperkte privacy-vriendelijke analytische cookies. Er is dan geen sprake van gepersonaliseerde content.
Wees er snel bij! Voor je het weet is deze Indonesië-aanbieding uitverkocht!
Waar iedereen familie is
Hotel Griya Santrian in Sanur straalt pure Bali sfeer uit. Met het gamelan-orkestje op de achtergrond tikt dat eitje bij het ontbijt nét even anders. Dat zie je aan de tropische tuin, dat merk je tijdens het loungen op de rieten ligbedden. En bovenal, je voelt het als het vriendelijke Griya Santrian team oprecht naar je glimlacht. Dit is zo’n zonvakantie waar de tijd even stilstaat. Vergeet niet om in alle drie de zwembaden te plonzen. Loop door de prachtige tuin richting strand en zoek de schaduw op onder de palmbomen. Wát een bounty gevoel! Morgen maar eens de koksmuts opzetten in Sanur: hoogste tijd om de geheimen van de verrukkelijke keuken van Indonesië te leren met een echte kookcursus op Bali.
Faciliteiten
Faciliteiten
Gratis wifi in openbare ruimte
Gratis wifi op de kamer
Receptie
Terras
Tegen betaling
Roomservice (07:00-24:00)
Stomerijservice
Restaurants/Bars
Restaurants/Bars
Restaurant: Wantilan (Indonesisch en Oosters)
2 bars
Zwembaden
Zwembaden
3 buitenbaden
Badhanddoeken, ligbedden en parasols
Zonneterras
Strand
Strand
Ligbedden en parasols
Wellness
Wellness
Tegen betaling
Massage
Spa
Sport & Activiteiten
Sport & Activiteiten
Darts
Fitnessfaciliteiten
Kanoën
Tafeltennis
Tegen betaling
Fietsverhuur
Voor de kinderen
Voor de kinderen
Babybedje
Overige informatie
Overige informatie
Officiële classificatie: 4 sterren
Onze classificatie: 4 sterren
Totaal aantal kamers/ appartementen: 128
Verzorging
Verzorging
Logies en ontbijt
Halfpension
Volpension
Belangrijke informatie
Belangrijke informatie
Op 19 maart 2026 wordt de dag van de stilte gevierd op Bali. Op deze dag ligt het verkeer stil op het eiland en zijn winkels, banken, restaurants, scholen en andere instellingen gesloten en blijven de lichten uit. Toeristen zijn verplicht deze dag in het hotel te blijven. De restaurants in de hotels zijn wel geopend voor ontbijt, lunch en diner. Op deze dag worden er geen excursies, vluchten en reisprogramma's uitgevoerd. Op 18 maart 2026 zijn er diverse festiviteiten op het eiland en op 20 maart 2026 gaan veel mensen op familiebezoek. Vlieg je op één van deze twee dagen? Hou dan rekening met een veel langere transfertijd i.v.m. extra drukte op de weg
Waan je bij binnenkomst al in Balinese sferen met een gratis welkomstdrankje
Voor de honeymooners: bij aankomst staat er een heerlijke cake en een fruitmand op de kamer. Selamat! (op vertoon trouwcertificaat van max. 12 maanden oud)
Het onbijt is in buffetvorm. Geboekt op basis van halfpension of volpension? De lunch en/of diner is in buffetvorm of betreft een vaststaand menu (gelimiteerde keuze). Liever iets anders van de kaart eten? Dat is mogelijk tegen een toeslag.
Deze reis/accommodatie is onvoldoende/niet geschikt voor personen met beperkte mobiliteit.
Ligging
Ligging
In centrum, direct aan het strand, direct aan zee en rustig gelegen
Luchthaven Denpasar op ca. 17 km
Van harte door ons aanbevolen
Balinees in een modern jasje
En dan nu: genieten
Deur uit, centrum in
Voor het echte Bali-gevoel
Zo van het zwembad op het strand
Reisleiding in je accommodatie
Reisleiding in je accommodatie
Onze TUI reisleiding bezoekt je accommodatie tijdens je verblijf. Onze reisleiding werkt in internationale teams, waardoor je geholpen kunt worden in het Engels. Wil je liever in het Nederlands geholpen worden? Stuur dan gerust een bericht via de TUI app. Je kunt berichten sturen naar ons team op de bestemming vanaf de dag voor vertrek. Reisleiding in je accommodatie is onder voorbehoud van wijzigingen.
De beschikbaarheid van de getoonde kamers is afhankelijk van je reisgezelschap en de gewenste vertrekdatum. De afbeeldingen geven een indicatie van het kamertype, naast de inrichting kan ook het uitzicht afwijken.
2-persoonskamer, Deluxe, 1-2 pers
2-persoonskamer, Deluxe, 1-2 pers
ca. 41 m² (kan verschillen per kamer), airco, telefoon, gratis wifi, tv, gratis kluisje en minibar (tegen betaling)
koffie- & theezetfaciliteiten
badkamer met bad of douche, haardroger, badjas, badslippers en toilet
kamer met 2 eenpersoonsbedden of 1 Kingsize bed
balkon of terras met zitje
gelegen om de tropical pool of dichter bij het strand • tuinzicht of zwembadzicht
2-persoonskamer, Garden Wing, 1-3 pers
2-persoonskamer, Garden Wing, 1-3 pers
ca. 37 m² (kan verschillen per kamer), airco, telefoon, gratis wifi, tv, gratis kluisje en minibar (tegen betaling)
koffie- & theezetfaciliteiten
badkamer met bad of douche, haardroger en toilet
kamer met 2 eenpersoonsbedden of 1 Kingsize bed
balkon of terras met zitje
gelegen bij de garden pool en verder van het strand • tuinzicht
2-persoonskamer Beach Wing, 1-3 pers
2-persoonskamer Beach Wing, 1-3 pers
ca. 43 m² (kan verschillen per kamer), airco, telefoon, gratis wifi, tv, gratis kluisje en minibar (tegen betaling)
koffie- & theezetfaciliteiten
badkamer met bad of douche, haardroger en toilet
kamer met 2 eenpersoonsbedden of 1 Kingsize bed
balkon of terras met zitje
gelegen dichter bij het strand en bij het Wantilan restaurant • tuinzicht
Onze kamers waren oke echter waren er bouwwerkzaamheden op het complex waardoor wij heel veel geluid overlast hadden zelfs al om 7 uur in de ochtend. En door omheining van de bouwplaats hadden wij niet het uitzicht wat ons belooft werd.
Onze kamers waren oke echter waren er bouwwerkzaamheden op het complex waardoor wij heel veel geluid overlast hadden zelfs al om 7 uur in de ochtend. En door omheining van de bouwplaats hadden wij niet het uitzicht wat ons belooft werd.
Lees meer
Kamer 8
Hygiëne 7
Ligging 8
Respect voor mens en natuur 8
Eten en drinken 8
Entertainment avond programma 7
Wifi 6
Entertainment dag programma 6
Zwembad 8
Het hotel 8
Personeel en service 7
Jouw totale vakantie 6
Verbergen
10
Fam. VeenstraMet partnermaart 2025
“Hotel met schitterende tuin op perfecte locatie”
Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Een schitterende tuin op een perfecte locatie.
Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Een schitterende tuin op een perfecte locatie.
Lees meer
Kamer 7
Personeel en service 10
Ligging 10
Hygiëne 9
Eten en drinken 10
Het hotel 10
Wifi 10
Jouw totale vakantie 10
Zwembad 10
Verbergen
10
LuukAlleenmaart 2025
“Ondanks aantal missers wel degelijk een prettig verblijf in Griya Santrian”
Kon niet online inchecken voor de heenvlucht. Volgens KLM omdat de ticket was gecancelled. TUI gebeld, alles helemaal in orde met ticket, maar helaas, bij inchecken op Schiphol bleek dat de ticket tocht echt gecancelled was...Dame van KLM meer dan een uur in gesprek geweest met TUI en eindelijk een nieuw ticket aangemaakt. Vertrek dus enigszins stressvol. Bij aankomst in het hotel bleek dat de ge...
Kon niet online inchecken voor de heenvlucht. Volgens KLM omdat de ticket was gecancelled. TUI gebeld, alles helemaal in orde met ticket, maar helaas, bij inchecken op Schiphol bleek dat de ticket tocht echt gecancelled was...Dame van KLM meer dan een uur in gesprek geweest met TUI en eindelijk een nieuw ticket aangemaakt. Vertrek dus enigszins stressvol. Bij aankomst in het hotel bleek dat de geboekte kamer (tegen een meerprijs) in de zg. Beachwing niet beschikbaar maar was in verband met renovatie van die Beachwing. Hoewel reeds ruim voor vertrek bekend heeft TUI dat niet laten weten. Kortom, er is een en ander misgegaan dit keer.
Lees meer
Kamer 10
Personeel en service 10
Ligging 10
Hygiëne 10
Eten en drinken 9
Respect voor mens en natuur 9
Wifi 9
Het hotel 10
Zwembad 9
Jouw totale vakantie 9
Verbergen
10
HeidiMet partnerfebruari 2025
“Bali fantastisch bloemeneiland!”
Ontzettend hartelijke mensen, de badhanddoeken zijn wat aan vernieuwing toe en het ontbijt was goed maar zonder meer
Ontzettend hartelijke mensen, de badhanddoeken zijn wat aan vernieuwing toe en het ontbijt was goed maar zonder meer
Lees meer
Kamer 10
Personeel en service 10
Ligging 9
Hygiëne 10
Eten en drinken 8
Respect voor mens en natuur 10
Wifi 10
Het hotel 10
Zwembad 8
Jouw totale vakantie 10
Verbergen
10
RL februari 2025
“Wat een fantastisch hotel!”
Wat is Griya Santrian een mooi authentiek hotel, met vriendelijk personeel . Elke dag wordt de kamer netjes schoongemaakt . Receptie personeel kent je naam . TUI aanspreekpunt op vaste tijden aanwezig om eventuele excursies te boeken . Laundry service tegen voordelige tarieven , we kwamen thuis met schone kleding . 3 zwembaden, voor ieder wat wils .faciliteiten op strand goed verzorgd , bedj...
Wat is Griya Santrian een mooi authentiek hotel, met vriendelijk personeel . Elke dag wordt de kamer netjes schoongemaakt . Receptie personeel kent je naam . TUI aanspreekpunt op vaste tijden aanwezig om eventuele excursies te boeken . Laundry service tegen voordelige tarieven , we kwamen thuis met schone kleding . 3 zwembaden, voor ieder wat wils .faciliteiten op strand goed verzorgd , bedjes met matrassen en indien gewenst , staat bediening klaar om je van een drankje te voorzien. Hier willen we nog wel een keer terug