We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Voor een betere gebruikservaring, het tonen van gepersonaliseerde aanbiedingen en om de ervaring op social media platformen te verbeteren delen wij jouw gegevens met 24 partners. Hiermee maken we het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken op onze cookies pagina. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel noodzakelijke technische, functionele en beperkte privacy-vriendelijke analytische cookies. Er is dan geen sprake van gepersonaliseerde content.

Bewaren

Hilton Skanes Monastir Beach Resort

TUI classificatie hotel
  • Tunesië
  • Golf van Hammamet
  • Skanes
Bekijk op kaart
7
15 beoordelingen
Hilton Skanes Monastir Beach Resort KASSAKORTING
Za 6 dec 2025
8 dagen (7 nachten)
Vanaf Brussel Zaventem
Logies ontbijt
Transfer
585,- per persoon
Alle prijzen
Alle verplichte kosten inbegrepen!
Bewaren Delen

Vakantie vieren in modern Hilton hotel

Het Hilton Skanes Monastir Beach resort opende zijn deuren in 2023. Dankzij de perfecte ligging direct aan het strand is genieten meteen de orde van de dag. Vlij neer op een ligzetel met een drankje in de hand. Dat is wat vakantie hoort te zijn. Als je nood hebt om even helemaal tot rust te komen, dan staat het personeel in het spacentrum voor je klaar. Daar staat alles in teken van ontspanning en verkwikking. De missie van de chefs in de restaurants van het Hilton Skanes Monastir Beach resort? Je laten proeven van het lekkerste wat Tunesië te bieden heeft.

Faciliteiten
  • Gratis wifi in openbare ruimte
  • Gratis wifi op de kamer
  • Inchecken: 15:00 uur, uitchecken: 12:00 uur
  • Tuin
  • Privé parkeerplaats buiten
  • Tegen betaling
    • Roomservice
    • Winkeltje(s)
    • Wasservice
Restaurants/Bars
Zwembaden
Strand
Wellness
Sport & Activiteiten
Entertainment
Voor de kinderen
Overige informatie
Verzorging
Belangrijke informatie
Niet Inbegrepen (ter plaatse betalen)
Ligging
  • Super modern hotel in Monastir
  • Direct aan de turquoise zee
  • Vier heerlijke zwembaden
  • Kids Club én Teenager Club
  • Spetterpret voor de kids
  • Ontspan in de grote wellness
Smart service 24/7 via de TUI app
Bekijk op kaart

All Inclusive

Eten

ontbijt (06:30-10:30 uur), lunch (13:00-15:00 uur), diner in buffetvorm (18:00-21:30 uur), à-la-cartediner mogelijk (1x per week, reserveren verplicht)

Drinken

mineraalwater, frisdranken en lokale alcoholische drankjes (08:00-00:00 uur)

Sport & Ontspanning

tennisbaan, fitness

Kamers

De beschikbaarheid van de getoonde kamers is afhankelijk van je reisgezelschap en de gewenste vertrekdatum. De afbeeldingen geven een indicatie van het kamertype, naast de inrichting kan ook het uitzicht afwijken.

2-persoonskamer, 2-3 pers
  • ca. 34 m² (kan verschillen per kamer), tegelvloer, airco, telefoon, gratis wifi, tv, gratis kluisje, minibar (tegen betaling) en strijkfaciliteiten
  • koffie- & theezetfaciliteiten
  • badkamer met douche, haardroger en toilet
  • kamer met 1 Kingsize bed
  • balkon met zitje
1-persoonskamer, Voor alleengebruik, 1-1 pers
1-persoonskamer, Voor alleengebruik, 1-1 pers
  • ca. 34 m² (kan verschillen per kamer), tegelvloer, airco, telefoon, gratis wifi, tv, gratis kluisje, minibar (tegen betaling) en strijkfaciliteiten
  • koffie- & theezetfaciliteiten
  • badkamer met douche, haardroger en toilet
  • kamer met 1 Kingsize bed
  • balkon met zitje
2-persoonskamer, Tuinzicht, 2-3 pers
2-persoonskamer, Tuinzicht, 2-3 pers
  • ca. 34 m² (kan verschillen per kamer), tegelvloer, airco, telefoon, gratis wifi, tv, gratis kluisje, minibar (tegen betaling) en strijkfaciliteiten
  • koffie- & theezetfaciliteiten
  • badkamer met bad, douche, haardroger en toilet
  • kamer met 1 Kingsize bed
  • balkon met zitje
1-persoonskamer, Tuinzicht, 1-1 pers
1-persoonskamer, Tuinzicht, 1-1 pers
  • ca. 34 m² (kan verschillen per kamer), tegelvloer, airco, telefoon, gratis wifi, tv, gratis kluisje, minibar (tegen betaling) en strijkfaciliteiten
  • koffie- & theezetfaciliteiten
  • badkamer met bad, douche, haardroger en toilet
  • kamer met 1 Kingsize bed
  • balkon met zitje
2-persoonskamer, Zijzeezicht, 2-3 pers
2-persoonskamer, Zijzeezicht, 2-3 pers
  • zijzeezicht
  • ca. 34 m² (kan verschillen per kamer), tegelvloer, airco, telefoon, gratis wifi, tv, gratis kluisje, minibar (tegen betaling) en strijkfaciliteiten
  • koffie- & theezetfaciliteiten
  • badkamer met douche, haardroger en toilet
  • kamer met 1 Kingsize bed
  • balkon met zitje
1-persoonskamer, Zijzeezicht voor alleengebruik, 1-1 pers
1-persoonskamer, Zijzeezicht voor alleengebruik, 1-1 pers
  • zijzeezicht
  • ca. 34 m² (kan verschillen per kamer), tegelvloer, airco, telefoon, gratis wifi, tv, gratis kluisje, minibar (tegen betaling) en strijkfaciliteiten
  • koffie- & theezetfaciliteiten
  • badkamer met douche, haardroger en toilet
  • kamer met 1 Kingsize bed
  • balkon met zitje
2-persoonskamer, Zeezicht, 2-3 pers
2-persoonskamer, Zeezicht, 2-3 pers
  • zeezicht
  • ca. 34 m² (kan verschillen per kamer), tegelvloer, airco, telefoon, gratis wifi, tv, gratis kluisje, minibar (tegen betaling) en strijkfaciliteiten
  • koffie- & theezetfaciliteiten
  • badkamer met douche, haardroger en toilet
  • kamer met 1 Kingsize bed
  • balkon met zitje
2-persoonskamer, Suite, 2-4 pers
2-persoonskamer, Suite, 2-4 pers
  • ca. 34 m² (kan verschillen per kamer), airco, telefoon, gratis wifi, tv, gratis kluisje, minibar (tegen betaling) en strijkfaciliteiten
  • koffie- & theezetfaciliteiten
  • badkamer met bad, douche, haardroger, badjas en toilet
  • kamer met 1 Kingsize bed
  • balkon of terras met zitje
Foto (23)
Beoordelingen (TUI-gasten)
7
15 TUI klantbeoordelingen
Waardering
  • Uitstekend 6
  • Heel goed 2
  • Gemiddeld 4
  • Matig 1
  • Vreselijk 2
Scores
  • Kamer8,3
  • Ligging7,2
  • Eten en drinken6,3
  • Wifi7,9
  • Hygiëne8,4
Bekijk alle scores
73% van de TUI-gasten raadt deze accommodatie aan
Getoond(1 - 5) van 15
4
Met partner juni 2025
“Verblijf Hilton Skanes Monastir Tunesië”

Review van Hilton Skanes Monastir
Verblijf 3 juni tot 17 juni
Bij aankomst vriendelijk begroet door receptie personeel. Een pluspunt is dat bij de toegang tot het hotel al je spullen worden gescand. Dit geeft wel een veilig gevoel deze medewerkers waren altijd super vriendelijk, hetzelfde voor de portiers bij de ingangs hek.

Omdat wij voor de 2e keer kwamen kregen wij een hel...

Review van Hilton Skanes Monastir
Verblijf 3 juni tot 17 juni
Bij aankomst vriendelijk begroet door receptie personeel. Een pluspunt is dat bij de toegang tot het hotel al je spullen worden gescand. Dit geeft wel een veilig gevoel deze medewerkers waren altijd super vriendelijk, hetzelfde voor de portiers bij de ingangs hek.

Omdat wij voor de 2e keer kwamen kregen wij een hele mooie kamer aangeboden met zeezicht (waar ik voor hebt betaald)
De kamer 215 zag er opzich mooi uit maar smoezelig, de handdoeken waren grauw of ze niet heet genoeg zijn gewassen. Het overloop gaatje in het fonteintje was gewoon heel vies, echt smerig.
De eerste nacht niet goed geslapen vanwege de music overlast door de entertainment. Dit was echt abnormaal hard teveel decibels. Ook als de deur van het balkon dicht was kon je het nog steeds horen. De volgende ochtend naar de receptie om een andere kamer te regelen aangezien ik een goede nachtrust zeer op prijs stelt. Er werd heel slecht communiceert omdat de medewerkers niet voldoende Engels spreken. Na heel veel heen en weer gebel werd ik laat in de ochtend gebeld door een medewerker van Customer Care die vroeg wat mijn issue was met de kamer. Zij spraak gelukkig iets beter engels en uiteindelijk heeft zij gezorgd voor een andere kamer.
Aangekomen in de nieuwe kamer 508 was het precies hetzelfde geval qua hygiëne met de handdoeken en het fonteintje echt smerig.
Misschien een idee om professionele stoomreinigers aan te schaffen. Zo weet je dat alle bacterie gedood worden.

De twee laadjes onder het kluisje in de kast waren een ergenis als je er een open deed stoot je tegen de schuifdeuren van de kast, niet echt professioneel.
Gelukkig konden wij nu wel de balkon deur goed sluiten om het lawaai van buiten niet te horen.

De ontbijtruimte was ook smoezelig het bestek en servies was niet altijd goed schoon. Er is véél te veel keuze en niet altijd vers. Ik denk dat veel minder variatie en verse etenswaren beter zouden zijn dan heb je gelijk minder verspilling. Als je geluk had kon je soms een lekker croissantje of iets anders van die tafel vinden maar de rest was waarschijnlijk van een dag eerder. Er staan veel verschillende sap kannen maar de zijn allemaal gemengd met water alsof ze hier op willen bezuinigen niet lekker dus. Verse sinaasappelsap kon je ook bijna niet vinden. Er was een man die stond handmatig de sinasappels te persen. Het hotel kan beter investeren in een professioneel apparaat dat is veel sneller voor de gasten.
Als je van Nescafe hou dan zit je hier op het juiste **********. Het was voor mij heel moeilijk om uit te leggen dat ik dat niet luste een graag cappuccino gemaakt van arabische koffie bonen wou hebben. Gelukkig had ik een super attente ober namelijk Malek die precies wist wat ik bedoelde en zorgde ervoor dat ik zonder te vragen de juiste cappuccino kreeg. Misschien een heel klein gebaar maar vaak zijn de kleine dingen die het doen. Hij sprak onder andere goed engels, echt een pluspunt.
Voor de buiten eetruimte kunnen ze beter iets meer parasols neerzetten of zoals op het buiten plein die geweven doeken plaatsen in de zomermaanden.

De bediening op het strand is echt niet goed geregeld als je niet all-inclusief hebt geboekt dan laten ze je gewoon stikken. Ze nemen wel je order maar vervolgens zie je ze niet meer. Waardeloos.
Het strand lag steeds bezaaid met allerlei troep waaronder plastic. Werd soms een klein beetje opgeruimd maar ver beneden maat.

Wij moesten in de ochtend heel vroeg om 04.50 beneden zijn voor de transfer bus naar het vliegveld. De huurauto stond op een invalide parkeerplaats aangezien mijn partner een opgezette voet en onderbeen had. Deze plekken werden op andere dagen ook gebruikt door mensen uit Libië of Algerije en daar werd niets over gezegd. Wij waren vr

  • Kamer 5
  • Respect voor mens en natuur 5
  • Ligging 7
  • Entertainment avond programma 4
  • Eten en drinken 1
  • Entertainment dag programma 6
  • Wifi 10
  • Het hotel 4
  • Personeel en service 5
  • Jouw totale vakantie 6
  • Hygiëne 4
6
Met partner oktober 2024
“Hilton hotel”

Het hilton is ten opzichte van vorig jaar verbeterd mbt het restaurant maar.....het kan bij lange na niet op tegen het iberostar Kuriat palace.....wij hopen dst dst weer in de gidsen komt !!
Het zwembad en strand is er geweldig en ook schoon de kamers ruim

Het hilton is ten opzichte van vorig jaar verbeterd mbt het restaurant maar.....het kan bij lange na niet op tegen het iberostar Kuriat palace.....wij hopen dst dst weer in de gidsen komt !!
Het zwembad en strand is er geweldig en ook schoon de kamers ruim

  • Kamer 8
  • Hygiëne 9
  • Ligging 10
  • Respect voor mens en natuur 9
  • Eten en drinken 7
  • Entertainment avond programma 7
  • Wifi 8
  • Entertainment dag programma 7
  • Zwembad 10
  • Het hotel 6
  • Personeel en service 8
  • Jouw totale vakantie 8
8
Met partner september 2024
“Mooi hotel”

Heel mooi hotel. Goede service vriendelijk personeel
Eten was goed maar eentonig, weinig afwisseling

Heel mooi hotel. Goede service vriendelijk personeel
Eten was goed maar eentonig, weinig afwisseling

  • Kamer 9
  • Hygiëne 8
  • Ligging 7
  • Respect voor mens en natuur 8
  • Eten en drinken 8
  • Entertainment avond programma 7
  • Wifi 7
  • Het hotel 8
  • Zwembad 8
  • Jouw totale vakantie 8
  • Personeel en service 9
7
Met partner september 2024
“Hilton op zijn Tunesisch”

Kamer is erg mooi en luxe. Personeel is heel aardig. Spreken wel Engels maar verstaan het totaal niet. De muziek/het geluid is heel slecht echoes tegen het gebouwd zodat wanneer er 1 geluidsbron is het nog door elkaar echoes maar meestal gaan er 2-3 muziek door elkaar heen. Dit is erg vervelend. Het eten is van zeer goede kwaliteit. Speciaal de knodels.

Kamer is erg mooi en luxe. Personeel is heel aardig. Spreken wel Engels maar verstaan het totaal niet. De muziek/het geluid is heel slecht echoes tegen het gebouwd zodat wanneer er 1 geluidsbron is het nog door elkaar echoes maar meestal gaan er 2-3 muziek door elkaar heen. Dit is erg vervelend. Het eten is van zeer goede kwaliteit. Speciaal de knodels.

  • Kamer 10
  • Hygiëne 10
  • Ligging 7
  • Entertainment avond programma 5
  • Eten en drinken 9
  • Entertainment dag programma 5
  • Wifi 7
  • Het hotel 7
  • Zwembad 9
  • Jouw totale vakantie 9
  • Personeel en service 7
2
Met partner september 2024
“'Hilton' onwaardig max 3*”

Inchecken voor 15.00u mag je alleen eten en drinken als je 50€ betaald. (Uiteraard niet mee akkoord gegaan, mochten we toch eten en drinken) wat is dit voor service? Slechte start van onze all inclusief vakantie. Drinken word warm of zonder gas gegeven. Cocktails zijn te simpel, niet lekker en word warme limonade gebruikt. Service was 0. Veel onvriendelijk personeel achter de Service balie, bars b...

Inchecken voor 15.00u mag je alleen eten en drinken als je 50€ betaald. (Uiteraard niet mee akkoord gegaan, mochten we toch eten en drinken) wat is dit voor service? Slechte start van onze all inclusief vakantie. Drinken word warm of zonder gas gegeven. Cocktails zijn te simpel, niet lekker en word warme limonade gebruikt. Service was 0. Veel onvriendelijk personeel achter de Service balie, bars bij lobby en zwembad. Airco deed het niet in de kamer. Lifequards bij zwembad flirten heel de dag met je,maken seksuele opmerkingen. Zwembad zoutwater was vies. Bodem was helemaal zwart en glad. Het hotel is niet nieuw. Is gerenoveerd en in 2023 opnieuw geopend. Uitzicht was wel mooi op zee vanaf balkon. Kamers zijn netjes en ruim. In the Kitchen is het personeel professioneel en vriendelijk. Eten is wel steeds het zelfde , mag meer gevarieerd zijn voor 5*. Geen snacks tussendooe, alleen ontbijt,lunch en diner. Dus soms had je gewoon honger. Er word op de tui site aangegeven dat er snacks beschikbaar zijn dat is niet zo. Arwa (relation guest) was altijd super vriendelijk en heeft haar uiterste best gedaan om ons verblijf toch nog zo aangenaam mogelijk te maken. In de buurt is niets, 1 winkel op 1.5km afstand. De rest moet je met de taxi doen. Dames van entertainment team vragen steeds of je 5* review wil geven op Google of pakken zelfs je telefoon en vullen het zelf in. De naam Hilton niet waardig en zeker geen 5*. Maximaal 3* waard. Voor ons nooit meer. Heel erg jammer van onze vakantie. Wij zijn zeer teleurgesteld.

  • Kamer 7
  • Hygiëne 7
  • Ligging 3
  • Respect voor mens en natuur 9
  • Eten en drinken 3
  • Entertainment avond programma 4
  • Wifi 8
  • Entertainment dag programma 8
  • Zwembad 7
  • Het hotel 2
  • Personeel en service 2
  • Jouw totale vakantie 5
Getoond(1 - 5) van 15
Prijzen & boeken
Reisgezelschap

2 volwassenen Wijzig

Wil je eerder vertrekken dan 2 november? Bekijk de prijzen