- airco, telefoon, gratis wifi, tv, kluisje (tegen betaling) en minibar (tegen betaling)
- badkamer met bad, haardroger en toilet
- kamer met 2 eenpersoonsbedden (105x200 cm)
- balkon met zitje
- extra bed niet mogelijk
KASSAKORTING Een primeur. Vera Playa Club is het eerste naturistenhotel in ons programma. Je proeft de Mediterrane sfeer direct zodra je hier de binnenplaats betreedt. Het riante zwembad met jacuzzi, de waterval en wuivende palmbomen ... dit voelt als een klein paradijs. De perfecte plek om te genieten van de zon en het goede Spaanse leven. Bovendien zorgt het personeel van Vera Playa Club ervoor dat je niets tekort komt. Overdag is de zwembadzone verplicht naakt, maar naar het restaurant ga je gekleed. En het naaktstrand van Vera? Dat ligt pal voor de deur en maakt je vakantie helemaal compleet.
De beschikbaarheid van de getoonde kamers is afhankelijk van je reisgezelschap en de gewenste vertrekdatum. De afbeeldingen geven een indicatie van het kamertype, naast de inrichting kan ook het uitzicht afwijken.
Het hotel biedt een ontspannen naturistenervaring direct aan zee met een prachtig zwembad en vriendelijk personeel. Gasten waarderen de schone kamers met dagelijkse service en het gevarieerde buffet. De accommodatie is wel gedateerd en aan renovatie toe. Het animatieteam organiseert leuke activiteiten. Sommige gasten melden dat de verlichting en inrichting verouderd zijn. De ligging aan het naaktstrand wordt als ideaal ervaren voor een relaxte vakantie.
Niets is gewoon en de vakantie was fijn . Het was zoals het is beschreven en verder heb ik er niets aan toe te voegen.
Alle bedje rondom het zwembad zijn gratis.
En voor minderen bedjes op het strand met je €10 betalen vreemd, verder een heerlijke locatie met veel mogelijkheden.
Die jongens en meiden van het animatieteam waren zó gezellig en enthousiastmerend! Elke ochtend aquajogging en of pooldance in het zwembad. Werd ik heel vrolijk van. Ik heb aan veel dingen meegedaan: karaoke, tafeltennis. Ook kon je sjoelen, haha, jeu de boules natuurlijk, elke dag wat. En 's avonds bingo, of een bandje, ook flamenco.
Ik heb ook genoten van het zéér uitgebreide ontbijtbuffet....
Wij zijn hier geweest met de bedoeling om ook iets van de omgeving te zien dmv excursies. Deze zijn in het resort niet te boeken. Dat moet via TUI of Tripadvisor. Dan moet je eerst minimaal een uur rijden en heb je kans om bij een hotel of resort opgehaald te kunnen worden. Bij het resort zelf kun je alleen naar het zwembad of naar de zee. Er is in de omgeving helemaal niks. Het hotel is gedateerd...
Zie eerder geschrevene