“Amsterdam Manor Beach Resort Aruba”
Beste mensen,
Ik schrijf dit in beide talen zodat iedereen kan volgen.
Jammer genoeg zijn er verschillende problemen in het verblijf 110B (verblijf van 06/05 t/m 26/05) vastgesteld en dit al bij aankomst op 06/05/2024.
Wij zijn al sinds 1991 op vakantie geweest en steeds in Amsterdam Manor, zowel met onze ouders als individueel.
Het is waar we hebben sindsdien...
Beste mensen,
Ik schrijf dit in beide talen zodat iedereen kan volgen.
Jammer genoeg zijn er verschillende problemen in het verblijf 110B (verblijf van 06/05 t/m 26/05) vastgesteld en dit al bij aankomst op 06/05/2024.
Wij zijn al sinds 1991 op vakantie geweest en steeds in Amsterdam Manor, zowel met onze ouders als individueel.
Het is waar we hebben sindsdien Amsterdam Manor vele transformaties weten doorbrengen, betere en nodige.
We hebben zelfs geweten in de jaren 90 dat het volledige eiland zonder stroom kwam te zitten, dus het volledige eiland heeft ook de nodige transformaties ondergaan.
Terug naar accommodatie 110B:
Zoals gezegd bij aankomst bleek het deurslot van de achterzijde volledig niet te werken, men dacht dat het kon verholpen worden door de batterij te vervangen.
Dit werkte gedurende 3 dagen en wederom was het hetzelfde probleem (meermaals gemeld) en dit tot en met het einde van het verblijf op 26/05/24.
Ook werd er op Vrijdag 17/05 melding gemaakt van defecte verlichting in de linker kleerkast van de slaapkamer, tot einde verblijf niet opgelost.
Tijdens de sweep van de airconditioning in de slaapkamer lekte er water op de kast, kleren en Laptop werden dan nat
gelukkig zonder veel ernst (geen onnodige melding gemaakt) daar uitschakelen van de sweep en de temp. op 19° werd geplaats was dit de toenmalige oplossing.
Ook douche N°1 kraan begon te lekken tijdens de nacht, dit was zeer intens waardoor de nachtrust werd verstoord, oplossing hiervoor was tijdens het ganse verblijf deze douche sproeikop beneden in de douche leggen.
Gordijn aan de ingang voorzijde vertoonde verschillende gebreken (geen onnodige melding van gemaakt).
Het is niet van mijn gewoonte om hierover te klagen, doch omwille van de prijs voor de ganse verblijf periode vind ik dit wel nodig.
We waren al meer dan 25jaar tevreden over Amsterdam Manor en hun respectievelijke verblijven.
Ik weet niet of TUI hiervoor iets tussen zit, doch zij staan in CC mocht dit toch het geval zijn voor toekomstige klanten.
MVG
Ronald Moeneclaey – Verbruggen Gerda
Dear people,
I'm writing this in both languages so everyone can follow.
Unfortunately, accommodation 110B (stay from 06/05 to 26/05) has already had several problems on arrival on 06/05/2024.
We have been on holiday since 1991 and always in Amsterdam Manor, both with our parents and individually.
It's true we've been able to make many transformations since then, better, and necessary. In fact, we knew also that the entire island was left without power in the 90’, so the entire island also has undergone the necessary transformations.
Back to accommodation 110B:
As said upon arrival, the door lock of the rear turned out not to work at all, it was thought that it could be fixed by replacing the battery.
This worked for 3 days and again it was the same problem (reported several times) and this until the end of the stay on 26/05/24.
Also, on Friday 17/05 there was a report of defective lighting in the left wardrobe of the bedroom, not solved until the end of stay.
During the sweep of the air conditioning in the bedroom, water leaked onto the closet, clothes and Laptop then got wet fortunately without much seriousness (no unnecessary mention made) since disabling the sweep and setting the temp. to 19°, this was the solution at the time.
Shower N°1 tap also started to leak during the night, this was very intense which disturbed the night's sleep, solution for this was to put this shower spray nozzle downstairs in the shower during the entire stay.
Curtain at the front entrance showed several defects (no unnecessary mention made).
It is not my habit to complain about this, but because of the price for the entire period of stay, I think this is necessary.
We have been satisfied with Amsterdam Manor
Lees meer