We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen en de ervaring op social media platformen te verbeteren zodat je daar bijvoorbeeld eenvoudig zaken kunt delen. En maken het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies en zal er geen sprake zijn van gepersonaliseerde content.

Vroegboekkorting zomer 2025: Tot 100,- extra korting p.p.
Bewaren

Amsterdam Manor Beach Resort

TUI classificatie appartementen
  • Aruba
  • Aruba
  • Eagle Beach
Bekijk op kaart
8,7
36 beoordelingen
Amsterdam Manor Beach Resort KASSAKORTING
Ma 12 mei 2025
9 dagen (7 nachten)
Vanaf Amsterdam
Logies
Transfer
1838,- per persoon
Alle prijzen
Alle verplichte kosten inbegrepen!
Bewaren Delen

Voelt als thuiskomen

Liggend op een bedje met een prachtig landhuis achter je. Amsterdam Manor Beach Resort voelt als een tweede thuis. En met zo’n uitzicht over het turquoise blauwe water van Eagle Beach is het geen wonder dat veel logees uit Nederland hier terugkomen. Uniek, die vrolijke Caribische kleuren en Oudhollandse bouwstijl met Nederlandse benamingen. In 1989 liet de Nederlandse familie van Schaijk het resort langs de kustlijn van Aruba bouwen. Nog elke dag vieren ze dat met Happy Hour in de beach bar. Bestel een tropische longdrink en relax onder de palapa’s. Vanavond is er filmavond op het strand. En daarna heerlijk slapen in het appartement met karakter! Veel beter dan dit wordt een zonvakantie niet.

Faciliteiten
  • Internethoek
  • Gratis wifi in openbare ruimte
  • Gratis wifi op de kamer
  • Receptie
  • Bij de receptie spreekt men Engels en Nederlands
  • Publieke parkeerplaats (openbaar)
  • Tegen betaling
    • Roomservice
    • Stomerijservice
    • Wasserette
    • Oplaadpunt elektrische auto's
Restaurants/Bars
Zwembaden
Strand
Sport & Activiteiten
Entertainment
Voor de kinderen
Tip
Onafhankelijk duurzaamheidslabel
Overige informatie
Verzorging
Belangrijke informatie
Niet Inbegrepen (ter plaatse betalen)
Ligging
  • Warm door ons aanbevolen
  • Oudhollandse bouwstijl
  • Met vrolijke Caribische kleuren
  • Hier voel je je thuis
  • Dineren op het strand
  • Onafhankelijk duurzaamheidslabel
24/7 Online service
Bekijk op kaart
Kamers

De beschikbaarheid van de getoonde kamers is afhankelijk van je reisgezelschap en de gewenste vertrekdatum. De afbeeldingen geven een indicatie van het kamertype, naast de inrichting kan ook het uitzicht afwijken.

1-kamerappartement, 1-2 pers
  • gelegen in het hoofdgebouw
  • airco, telefoon, gratis wifi, tv, radio, gratis kluisje en strijkfaciliteiten
  • kitchenette met magnetron, elektrische kookplaat (2 platen), koelkast en koffie- & theezetfaciliteiten
  • badkamer met douche, haardroger, badjas en toilet
  • slaapkamer met 1 Queensize bed
  • balkon of terras
  • Nederlandse tv-zenders beschikbaar •uitzicht op het binnenplein •eigen zitje op een gezamenlijke galerij of privé balkon
2-kamerappartement, Suite, 1-4 pers
2-kamerappartement, Suite, 1-4 pers
  • gelegen in het hoofdgebouw en zeezicht
  • airco, telefoon, gratis wifi, tv, radio, gratis kluisje en strijkfaciliteiten
  • keuken met magnetron, elektrische kookplaat (4 platen), koelkast en koffie- & theezetfaciliteiten
  • badkamer met douche, haardroger, badjas en toilet
  • slaapkamer met 1 Kingsize bed
  • gesplitste woonkamer met 2 eenpersoonsopklapbedden
  • terras met zitje
  • Nederlandse tv-zenders beschikbaar •eettafel •opklapbedden op aanvraag
3-kamerappartement, Suite, 1-6 pers
3-kamerappartement, Suite, 1-6 pers
  • gelegen in het hoofdgebouw en zeezicht
  • airco, ventilator, telefoon, gratis wifi, tv, radio, gratis kluisje en strijkfaciliteiten
  • keuken met magnetron, elektrische kookplaat (4 platen), koelkast, broodrooster en koffie- & theezetfaciliteiten
  • badkamer met douche, haardroger, badjas en toilet
  • badkamer met douche
  • gesplitste woonkamer met 1 tweepersoonssofabed
  • slaapkamer met 1 Kingsize bed
  • balkon met zitje
  • extra slaapkamer met 2 eenpers.bedden •Nederlandse tv-zenders beschikbaar •eettafel
1-kamerappartement, Superior, 1-2 pers
1-kamerappartement, Superior, 1-2 pers
  • gelegen in het hoofdgebouw en zeezicht
  • airco, telefoon, gratis wifi, tv, radio, gratis kluisje en strijkfaciliteiten
  • kitchenette met magnetron, elektrische kookplaat (2 platen), koelkast en koffie- & theezetfaciliteiten
  • badkamer met haardroger, badjas en toilet
  • slaapkamer met 1 Kingsize bed
  • terras met zitje
  • Nederlandse tv-zenders beschikbaar •gelegen op de begane grond
Foto & video (41)
Foto's & video's van
TUI (33) Gasten (8)
Beoordelingen (TUI-gasten)
8,7
36 TUI klantbeoordelingen
Waardering
  • Uitstekend 28
  • Heel goed 2
  • Gemiddeld 4
  • Matig 0
  • Vreselijk 2
Scores
  • Kamer8,6
  • Ligging9,1
  • Eten en drinken9
  • Kwaliteit van de bedden8,8
  • Hygiëne9,3
Bekijk alle scores
88% van de TUI-gasten raadt deze accommodatie aan
Getoond(1 - 5) van 36
8
Vrienden november 2024
“Super fijn resort”

Super leuk resort,f ijne ligging,l ekker ontbijt op het strand. Zeer vriendelijk personeel voornamelijk op het resort zelf. Bij ontbijt op het strand niet altijd even vriendelijk . Grote kamer alleen onze badkamer was wel aan een renovatie toe.

Super leuk resort,f ijne ligging,l ekker ontbijt op het strand. Zeer vriendelijk personeel voornamelijk op het resort zelf. Bij ontbijt op het strand niet altijd even vriendelijk . Grote kamer alleen onze badkamer was wel aan een renovatie toe.

Lees meer
  • Kamer 7
  • Personeel en service 10
  • Ligging 8
  • Hygiëne 7
  • Eten en drinken 10
  • Respect voor mens en natuur 10
  • Wifi 5
  • Het hotel 8
  • Zwembad 8
  • Jouw totale vakantie 8
Verbergen
10
september 2024
“Top vakantie”

Fantastiche accomodatie. Zeer aan te bevelen

Fantastiche accomodatie. Zeer aan te bevelen

Lees meer
  • Kamer 9
  • Personeel en service 9
  • Ligging 10
  • Hygiëne 9
  • Eten en drinken 10
  • Respect voor mens en natuur 9
  • Wifi 8
  • Het hotel 10
  • Zwembad 10
  • Jouw totale vakantie 10
Verbergen
9
juli 2024
“Topverblijf!”

Top accomodatie op supermooie locatie. Dagelijks schone handdoeken zowel voor douche als strand. In de avond komen ze deze nogmaals verschonen. Kamer wordt dagelijks schoongemaakt. Direct aan het strand (alleen even weg oversteken), zwembad is prima. Roomservice als je dit wil en altijd vriendelijke gezichten. Snelle hulp wanneer nodig, goeie service als je een taxi wilt of een vraag hebt.

Top accomodatie op supermooie locatie. Dagelijks schone handdoeken zowel voor douche als strand. In de avond komen ze deze nogmaals verschonen. Kamer wordt dagelijks schoongemaakt. Direct aan het strand (alleen even weg oversteken), zwembad is prima. Roomservice als je dit wil en altijd vriendelijke gezichten. Snelle hulp wanneer nodig, goeie service als je een taxi wilt of een vraag hebt.

Lees meer
  • Kamer 8
  • Hygiëne 9
  • Ligging 10
  • Respect voor mens en natuur 9
  • Eten en drinken 8
  • Entertainment avond programma 8
  • Wifi 7
  • Het hotel 9
  • Zwembad 8
  • Jouw totale vakantie 9
  • Personeel en service 9
  • Kindvriendelijk 9
Verbergen
9
Met partner mei 2024
“"One happy" verblijf.”

Wij hebben een super fijn verblijf gehad in Amsterdam Manor. Het complex lijkt op een klein dorp, Onze kamer was niet groot, maar knus, schoon en van alle gemakken voorzien. Uiteindelijk ben je alleen binnen om te slapen en te douchen. Personeel was erg vriendelijk en handdoeken werden zelfs zowel 's ochtends als 's avonds gewisseld. Op het strand waren ruim voldoende strandbedjes en parasols. Jaw...

Wij hebben een super fijn verblijf gehad in Amsterdam Manor. Het complex lijkt op een klein dorp, Onze kamer was niet groot, maar knus, schoon en van alle gemakken voorzien. Uiteindelijk ben je alleen binnen om te slapen en te douchen. Personeel was erg vriendelijk en handdoeken werden zelfs zowel 's ochtends als 's avonds gewisseld. Op het strand waren ruim voldoende strandbedjes en parasols. Jawel, ook andere strandgangers waren er gewoon welkom; het strand is op Aruba immers voor iedereen en zo behoort het ook te zijn! Ondanks het feit dat er ook hier weer gasten waren die al heel vroeg hun handdoek op de strandstoelen deponeerden en uren later pas kwamen opdagen, hebben wij dit niet hoeven te doen, dus dat zegt al genoeg. Het eten in Passions on te Beach was prima en ruim van keuze. Om dan toch ook een min puntje te benoemen: de prijzen van de alcoholische drankjes zijn erg hoog en vergelijkbaar met bijv. Noorwegen. Maar met de warmte is veel water drinken belangrijk, wat dan ook ruim werd geserveerd.
In de buurt was ook een grote supermarkt, waar je ook wat extra lekkere dingen kon halen voor als wij 's avonds nog even buiten voor het appartement zaten. Een fles witte wijn kostte daar bijv. maar $ 7,00
Wij gaan hier zeker nog een keer terug komen.

Lees meer
  • Kamer 8
  • Hygiëne 9
  • Ligging 9
  • Respect voor mens en natuur 9
  • Eten en drinken 8
  • Entertainment avond programma 7
  • Wifi 9
  • Entertainment dag programma 8
  • Zwembad 7
  • Het hotel 9
  • Personeel en service 9
  • Jouw totale vakantie 9
Verbergen
6
Met partner mei 2024
“Amsterdam Manor Beach Resort Aruba”

Beste mensen,

Ik schrijf dit in beide talen zodat iedereen kan volgen.

Jammer genoeg zijn er verschillende problemen in het verblijf 110B (verblijf van 06/05 t/m 26/05) vastgesteld en dit al bij aankomst op 06/05/2024.

Wij zijn al sinds 1991 op vakantie geweest en steeds in Amsterdam Manor, zowel met onze ouders als individueel.
Het is waar we hebben sindsdien...

Beste mensen,

Ik schrijf dit in beide talen zodat iedereen kan volgen.

Jammer genoeg zijn er verschillende problemen in het verblijf 110B (verblijf van 06/05 t/m 26/05) vastgesteld en dit al bij aankomst op 06/05/2024.

Wij zijn al sinds 1991 op vakantie geweest en steeds in Amsterdam Manor, zowel met onze ouders als individueel.
Het is waar we hebben sindsdien Amsterdam Manor vele transformaties weten doorbrengen, betere en nodige.

We hebben zelfs geweten in de jaren 90 dat het volledige eiland zonder stroom kwam te zitten, dus het volledige eiland heeft ook de nodige transformaties ondergaan.

Terug naar accommodatie 110B:
Zoals gezegd bij aankomst bleek het deurslot van de achterzijde volledig niet te werken, men dacht dat het kon verholpen worden door de batterij te vervangen.
Dit werkte gedurende 3 dagen en wederom was het hetzelfde probleem (meermaals gemeld) en dit tot en met het einde van het verblijf op 26/05/24.
Ook werd er op Vrijdag 17/05 melding gemaakt van defecte verlichting in de linker kleerkast van de slaapkamer, tot einde verblijf niet opgelost.

Tijdens de sweep van de airconditioning in de slaapkamer lekte er water op de kast, kleren en Laptop werden dan nat
gelukkig zonder veel ernst (geen onnodige melding gemaakt) daar uitschakelen van de sweep en de temp. op 19° werd geplaats was dit de toenmalige oplossing.

Ook douche N°1 kraan begon te lekken tijdens de nacht, dit was zeer intens waardoor de nachtrust werd verstoord, oplossing hiervoor was tijdens het ganse verblijf deze douche sproeikop beneden in de douche leggen.

Gordijn aan de ingang voorzijde vertoonde verschillende gebreken (geen onnodige melding van gemaakt).

Het is niet van mijn gewoonte om hierover te klagen, doch omwille van de prijs voor de ganse verblijf periode vind ik dit wel nodig.
We waren al meer dan 25jaar tevreden over Amsterdam Manor en hun respectievelijke verblijven.
Ik weet niet of TUI hiervoor iets tussen zit, doch zij staan in CC mocht dit toch het geval zijn voor toekomstige klanten.

MVG
Ronald Moeneclaey – Verbruggen Gerda


Dear people,

I'm writing this in both languages so everyone can follow.

Unfortunately, accommodation 110B (stay from 06/05 to 26/05) has already had several problems on arrival on 06/05/2024.
We have been on holiday since 1991 and always in Amsterdam Manor, both with our parents and individually.
It's true we've been able to make many transformations since then, better, and necessary. In fact, we knew also that the entire island was left without power in the 90’, so the entire island also has undergone the necessary transformations.

Back to accommodation 110B:
As said upon arrival, the door lock of the rear turned out not to work at all, it was thought that it could be fixed by replacing the battery.
This worked for 3 days and again it was the same problem (reported several times) and this until the end of the stay on 26/05/24.
Also, on Friday 17/05 there was a report of defective lighting in the left wardrobe of the bedroom, not solved until the end of stay.
During the sweep of the air conditioning in the bedroom, water leaked onto the closet, clothes and Laptop then got wet fortunately without much seriousness (no unnecessary mention made) since disabling the sweep and setting the temp. to 19°, this was the solution at the time.

Shower N°1 tap also started to leak during the night, this was very intense which disturbed the night's sleep, solution for this was to put this shower spray nozzle downstairs in the shower during the entire stay.

Curtain at the front entrance showed several defects (no unnecessary mention made).
It is not my habit to complain about this, but because of the price for the entire period of stay, I think this is necessary.
We have been satisfied with Amsterdam Manor

Lees meer
  • Kamer 5
  • Hygiëne 10
  • Wifi 10
  • Het hotel 6
  • Personeel en service 9
Verbergen
Getoond(1 - 5) van 36
Prijzen & boeken

Amsterdam Manor Beach Resort

TUI classificatie appartementen
  • Aruba
  • Aruba
  • Eagle Beach
Reisgezelschap

2 volwassenen Wijzig