We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Ook plaatsen wij cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies en zal er geen sprake zijn van gepersonaliseerde content.

Dit doen wij met jouw feedback

Al jouw feedback komt bij ons binnen en gaan we mee aan de slag. Wist je dat wij dagdagelijks alle feedback ontvangen en wij dit van dag tot dag, van maand tot maand analyseren. Zo delen we met alle medewerkers van TUI wat jij van je reis vond. Iedereen, van de financiele afdeling tot onze directie ontvangen rapportages met jouw feedback en daar zijn wij heel blij mee. Benieuwd wat we met je feedback de afgelopen maanden hebben gedaan? Op deze pagina lees je een paar voorbeelden.

Louise verder ontwikkeld

Onze digitale reisassistent Louise is een groot succes gebleken bij autovakanties en citytrips. We zijn dan ook erg blij dat Louise vanaf nu ook persoonlijke tips geeft tijdens een individuele tour. Zij helpt je reis nog leuker te maken.

Lees meer

App-ontwikkelingen

Onze klanten geven regelmatig feedback over de gebruiksvriendelijkheid van de app. Op deze manier zijn we continu bezig met het verbeteren van de app. Zo hebben we de check-in tijden toegevoegd aan je vakantie, voor zowel TUI Fly vluchten als derde luchtvaartmaatschappijen. Ook is het mogelijk om nu in de app de transfer zelf te annuleren. Zo zijn er nog veel meer updates van de app en blijven we aan de hand van de feedback verder ontwikkelen.

Lees meer

We gaan nog verder op onderzoek

Soms gaan we verder op onderzoek, bijvoorbeeld via de TUI Community. We hebben onder andere ondezoek gedaan naar de communicatie vanaf het moment van boeken tot de reis begint. We proberen de communicatie altijd te verbeteren en zo efficient mogelijk te houden. Door de feedback en resultaten uit dit onderzoek kunnen we verder met het optimaliseren van onze communicatie.