We verzamelen alle feedback en gaan ermee aan de slag. Wist je dat we dagelijks alle feedback ontvangen en dat wij die van dag tot dag, van maand tot maand analyseren? Zo delen we wat jij van je reis vond met alle medewerkers van TUI. Iedereen, van de financiële afdeling tot de directie, ontvangt rapportages met jouw feedback en dat vinden wij heel waardevol. Ben je benieuwd wat we de afgelopen maanden met je feedback hebben gedaan? Daar lees je hieronder meer over.
Op basis van de klantfeedback hebben we gewerkt aan het verduidelijken en versimpelen van de klantcommunicatie. De berichten zijn verkort en het gebruik van iconen maken het lezen van onze berichten makkelijker. Michelle licht toe hoe we dit hebben gedaan.
Geen zin om eindeloos te zoeken naar de ideale vakantiebestemming? Onze digitale assistent helpt je via een kort gesprek om de perfecte bestemming en accommodatie te vinden. Vanuit jouw wensen geeft de assistent een gepersonaliseerd voorstel uit ons brede TUI aanbod. Op dit moment testen we Thibault op TUI.be om deze verder door te ontwikkelen.
Soms gaan we verder op onderzoek, bijvoorbeeld via de TUI Community. We hebben onder andere onderzoek gedaan naar de communicatie vanaf het moment van boeken tot de start van de reis. We proberen de communicatie altijd te verbeteren en zo efficiënt mogelijk te houden. Door de feedback en de resultaten uit dit onderzoek kunnen we verder met het optimaliseren van onze communicatie.
Meld je aan