Snelle Boekers Voordelen!
  • Extra korting
  • Niet aanbetalen
  • TUI Vroegboekgarantie

Wohlfuhlhotel Schiestl

hotel
  • Oostenrijk
  • Hochzillertal - Hochfügen
  • Tirol
  • Zillertal
  • Fügen
Bekijk op kaart
9,2
25 beoordelingen
Wohlfuhlhotel Schiestl KASSAKORTING
Za 11 apr 2020 (8 dagen)
Eigen vervoer
Halfpension
Skipas
632,- per persoon
Alle prijzen
Bewaren Delen

Waar je vakantie tot in de puntjes verzorgd is

Heerlijk hotel, waar alles tot in de puntjes is verzorgd. Je verblijft in fraaie kamers (met (uiteraard) gratis wifi) en het werk van de kok wordt zeer gewaardeerd. Daarnaast is de skilift om de hoek, dus sta je binnen no-time op de witte flanken in het Zillertal. Kies je tussendoor voor een dag ontspanning? dan ben je in dit hotel ook aan het juiste adres door de fraaie wellness en een mooi binnenbad. Wat wenst een mens nog meer?

Faciliteiten
  • Gratis WiFi in openbare ruimte
  • Gratis WiFi op de kamer
  • Receptie
  • Inchecken: 14:00 tot 20:00, uitchecken: 08:00 tot 11:00
  • Gratis kluisjes bij receptie
  • Bibliotheek
  • Ski-opbergruimte
  • Privé parkeerplaats buiten
  • Tegen betaling
    • Roomservice (10:00 tot 23:00)
Restaurants/Bars
Zwembaden
Wellness
Sport & Activiteiten
Entertainment
Voor de kinderen
Overige informatie
Verzorging
Goed om te weten
Inbegrepen
Niet Inbegrepen
Skipas
Ligging
  • Nestel je in de warme sauna
  • Neem een duik in het zwembad
  • Wifi: vakantiefoto's delen
  • Heerlijk ontbijten én dineren
  • 126 km skipiste
  • Hoogte skigebied 550m - 2500m
Bekijk op kaart
Kamers

De beschikbaarheid van de getoonde kamers is afhankelijk van je reisgezelschap en de gewenste vertrekdatum. De afbeeldingen geven een indicatie van het kamertype, naast de inrichting kan ook het uitzicht afwijken.

1-persoonskamer, Landleben, 1-1 pers
  • ca. 20 m², telefoon, gratis WiFi, gratis kluisje en tv
  • badkamer met douche, föhn, badjas, badslippers en toilet
  • apart toilet
  • kamer met 1 tweepersoonsbed
2-persoonskamer, Kuschelnest, 2-4 pers
2-persoonskamer, Kuschelnest, 2-4 pers
  • ca. 38 m², telefoon, gratis WiFi, gratis kluisje, minibar (tegen betaling) en tv
  • badkamer met bad, föhn, make-up spiegel, badjas en badslippers
  • apart toilet
  • kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 tweepersoonssofabed
  • balkon of terras
2-persoonskamer, Landleben, 2-2 pers
2-persoonskamer, Landleben, 2-2 pers
  • ca. 25 m², telefoon, gratis WiFi, gratis kluisje en tv
  • badkamer met douche, föhn, badjas, badslippers en toilet
  • apart toilet
  • kamer met 1 tweepersoonsbed
Foto & video (27)
Foto's & video's van
TUI (21) Gasten (6)
Beoordelingen (TUI-gasten)
9,2
25 TUI klantbeoordelingen
Waardering
  • Uitstekend 21
  • Heel goed 2
  • Gemiddeld 2
  • Matig 0
  • Vreselijk 0
Scores
  • Kamer9,1
  • Faciliteiten9
  • Kindvriendelijk9
  • Ligging8,7
  • Eten en drinken9
Bekijk alle scores
96% van de TUI-gasten raadt deze accommodatie aan
Getoond(1 - 5) van 25
10
Gezin met jonge en oudere kinderen maart 2019 Meld probleem
“Zalig hotel!”
Comfort Huisdiervriendelijk Luxe Privacy/Op jezelf zijn Volop persoonlijke service

Heel mooie en verzorgde kamers, supervriendelijk personeel, ruime wellnessaccomodaties om te ontspannen, heerlijke keuken! Een echte aanrader!

Heel mooie en verzorgde kamers, supervriendelijk personeel, ruime wellnessaccomodaties om te ontspannen, heerlijke keuken! Een echte aanrader!

Lees meer
  • Kamer 10
  • Wellness 9
  • Kindvriendelijk (12 t/m 16 jaar) 10
  • Personeel en service 10
  • Ligging 10
  • Hygiëne 10
  • Eten en drinken 9
  • Respect voor mens en natuur 8
  • Kwaliteit van de bedden 9
  • Parkeren 9
  • Prijs-kwaliteitverhouding 9
  • Douche Sanitair 10
  • Wifi 8
  • Het hotel 10
  • Zwembad 8
  • Kindvriendelijk 9
  • Sportfaciliteiten 9
  • Mix van gasten 9
Verbergen
8
Alleen maart 2019 Meld probleem
“Wohlfühlhotel Schiestl”
Comfort Luxe Privacy/Op jezelf zijn Volop persoonlijke service

Wohlfühlhotel Schiestl

Wohlfühlhotel Schiestl

Lees meer
  • Kamer 9
  • Personeel en service 8
  • Ligging 8
  • Hygiëne 8
  • Eten en drinken 9
  • Respect voor mens en natuur 4
  • Kwaliteit van de bedden 8
  • Douche Sanitair 7
  • Prijs-kwaliteitverhouding 8
  • Het hotel 8
  • Wifi 8
Verbergen
9
Met partner februari 2019 Meld probleem
“Echt een thuis!”
Comfort Sfeervol Volop persoonlijke service

Familiaal, warm onthaal. Een team van medewerkers die willen dat je het naar je zin hebt. Misschien wat truttig decor voor de een, maar het past zeker in een winterse Oostenrijkse sfeer. Service is prima, eten is top. De minst vriendelijke persoon is de dame die je eitje precies zo maakt zoals jij het graag wil hebben.

Familiaal, warm onthaal. Een team van medewerkers die willen dat je het naar je zin hebt. Misschien wat truttig decor voor de een, maar het past zeker in een winterse Oostenrijkse sfeer. Service is prima, eten is top. De minst vriendelijke persoon is de dame die je eitje precies zo maakt zoals jij het graag wil hebben.

Lees meer
  • Kamer 9
  • Wellness 9
  • Ligging 9
  • Personeel en service 9
  • Eten en drinken 8
  • Hygiëne 9
  • Kwaliteit van de bedden 9
  • Respect voor mens en natuur 8
  • Prijs-kwaliteitverhouding 9
  • Douche Sanitair 9
  • Wifi 9
  • Het hotel 9
  • Zwembad 9
  • Mix van gasten 8
Verbergen
9
Met partner februari 2019 Meld probleem
“Erg leuk en vriendelijk hotel”
Luxe Rustige omgeving Sfeervol Veel georganiseerde activiteiten Volop persoonlijke service

Werden zeer welkom geheten en konden al om 13:00 op de kamer ook was er om deze tijd eten. Dit was erg welkom.

Werden zeer welkom geheten en konden al om 13:00 op de kamer ook was er om deze tijd eten. Dit was erg welkom.

Lees meer
  • Kamer 9
  • Personeel en service 9
  • Ligging 8
  • Hygiëne 9
  • Eten en drinken 9
  • Respect voor mens en natuur 8
  • Kwaliteit van de bedden 8
  • Parkeren 8
  • Prijs-kwaliteitverhouding 9
  • Douche Sanitair 9
  • Wifi 8
  • Het hotel 9
  • Zwembad 9
  • Mix van gasten 9
  • Wellness 9
Verbergen
10
Met partner januari 2019 Meld probleem
“Voortraject voor zeer onprettig verlopen”
Comfort Luxe Sfeervol Volop persoonlijke service

Onkunde van TUI in voorbereidende fase, deel van de vakantie zelf moeten regelen onvolkomenheden in genoemde data (Parkeren bij busterminal Maarheeze) door bereidheid van Interbus reservering zelf kunnen regelen tijden vertrek van bussen zelf moeten navragen bij Interbus zat een tijds verschil in van 4,5 uur later. TUI geeft aan vertrek vanuit Maarheeze 16:00 uur na verbazing mijnerzijds Interbus ...

Onkunde van TUI in voorbereidende fase, deel van de vakantie zelf moeten regelen onvolkomenheden in genoemde data (Parkeren bij busterminal Maarheeze) door bereidheid van Interbus reservering zelf kunnen regelen tijden vertrek van bussen zelf moeten navragen bij Interbus zat een tijds verschil in van 4,5 uur later. TUI geeft aan vertrek vanuit Maarheeze 16:00 uur na verbazing mijnerzijds Interbus wederom gebeld en gaven aan vertrek om 20:30 uur scheelt toch een halve dag verlof. TUI dekt zich in met vetrektijden onder voorbehoud. Kan mij niet aan de verbeelding onttrekken dat TUI dat niet weet, en wij niet de eerste klanten waren welke op deze wijze het vervoer zouden ondergaan. TUI kon vooraf niet aangeven waar Skipas kon worden afgehaald zelf Spieljoch Bahn in Fugen Oostenrijk gebeld kon meteen aangeven waar de pas kon worden opgehaald verlengen van de 6 daagse pas van 6 naar 8 dagen niet mogelijk via TUI. Mensen in Oostenrijk gaven aan geen probleem dit bij hen (Spieljochbahn) te regelen. Aankomst datum voor parkeren in Maarheeze in toegestuurde tickets een dag later 12/1 in plaats van 11/1 en dezelfde dag ook weer gesommeerd van parkeerplaats te vetrekken dus 12/1. Volgens TUI een ICT probleem what the Fuck !!!! Oplossen, en de klant hiervan geen onrustige voorbereiding van laten krijgen. Helaas geen TUI meer voor ons. Wel alle hulde aan het personeel en wel een degelijk organisatie talent voor Interbus en t Hotel Schiestl te Fugen waar wij op eigen gelegenheid al meerdere jaren komen. In 2 tijdspaden de tickets gekregen, 3 weken voor vertrek het hotel en na vele malen gebeld te hebben in week voor vertrek de tickets van de bus. Geen eigen hand in boezem steken vanuit TUI maar Interbus gemakshalve de schuld maar geven walgelijk. Toegevoegde waarde van TUI een nul. Wanneer jullie de ballen hebben om deze ervaring openbaar te maken dan doet TUI het enige positieve wat ik dan als ervaring zal hebben.

Lees meer
  • Kamer 10
  • Sportfaciliteiten 10
  • Ligging 8
  • Wellness 10
  • Eten en drinken 10
  • Personeel en service 10
  • Kwaliteit van de bedden 10
  • Hygiëne 10
  • Prijs-kwaliteitverhouding 8
  • Douche Sanitair 10
  • Wifi 10
  • Het hotel 10
  • Zwembad 10
  • Mix van gasten 10
Verbergen
Getoond(1 - 5) van 25
Prijzen & boeken
Wil je meer weten over deze accommodatie of bestemming? Stel je vraag aan andere TUI klanten op de TUI Community.
TUI Community