TUI.nl maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. TUI.nl gebruikt functionele en analytische cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om je een optimale gebruikerservaring te bieden. Daarnaast worden door derde partijen tracking cookies geplaatst voor sociale media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt op andere websites. Jouw internetgedrag kan door deze derden worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je hiermee akkoord. Wil je niet alle soorten cookies toestaan? Kies dan voor Instellingen aanpassen. Of bekijk Meer informatie.

0
 
 

Wielerevenementen

De ultieme uitdaging, de ultieme beleving
Waarom TUI Sports?
  • Gegarandeerde startbewijzen
  • Groot aanbod evenementen
  • Scherp geprijsd
  • Van start tot finish verzorgd
  • TUI Sports reisbegeleiding
  • Partner van Team LottoNL-Jumbo
  • Speciale blessureverzekering
  • Vragen? Bel TUI Sports
    088-0885858

Evenementen van TUI Sports

Bij TUI Sports kies je zelf in welke Gran Fondo, toertocht of Challenge je je tanden wilt zetten. Rijden jij en je fietsmaten straks door prachtige landschappen met legendarische beklimmingen of ga je voor de wegen waar de profrenners in datzelfde weekend over racen? Waar de campers al langs de kant en de fans aan het parcours staan. Deelnemen aan een Gran Fondo één van de evenementen van TUI Sports staat voor altijd in je wielergeheugen gegrift. Hieronder vind je ons aanbod. Staat je gewenste reis er niet tussen? Vul dan dit formulier.

Je mooiste wielerervaring begint met een goede voorbereiding. TUI Sports heeft de belangrijkste tips voor je op een rijtje gezet:

  • Neem niet onvoorbereid deel aan een evenement, zorg dat je voldoende trainingskilometers gemaakt hebt.
  • Zitten er uitdagende beklimmingen in je Gran Fondo? Maak dan van tevoren voldoende klimkilometers.
  • Start de rit niet te hard. Het is belangrijk je rit goed in te delen.
  • Eet en drink geregeld: je lichaam heeft voeding en (sport)drank nodig als brandstof. Begin bijtijds en eet en drink elke 15 minuten kleine beetjes.
  • Houd het weerbericht in de gaten, de dagen voorafgaand aan het evenement. Zorg dat je voldoende kleding bij je hebt voor wisselende weersomstandigheden. Kleed je niet te warm, maar houd er wel rekening mee dat – zeker in de bergen – het weer om kan slaan. Een regen- of windjack in je achterzak is een slimme zet.
  • Tijdens een afdaling kan het erg koud zijn. Neem een regen- of windjack mee, armstukken en eventueel handschoenen.
  • Laat je vooraf sportmedisch keuren. Voor sommige evenementen heb je een doktersattest nodig. Je huisarts of een Sport Medisch Adviescentrum weten alles over sportmedische keuringen.

X